Breaking News
Loading...
13.03.2014


Икэл хуурын татлагаар элэг зүрх баясан сэргээд
Ихэс Дээдсүүдийн уриа дуудлага тодорсоор
Ижил олон түмнийг минь санууланхан
Ихэд удсан нойрноос сэрээн дуудна
Ужиг нойрноос сэрж өндийгөөд
Урьд өмнийн явдлыг эргэцүүлэнхэн
Урагш хойш ийш тийш халиан суунгаа
Уулын хөх салхийг уушиг цээжээ дүүртэл амьсгална
Хайр шингэсэн икэлийн аялгуу
Хөшиж уядсан биеийг тавируулан
Харалган байсан нүд нээгдэж
Хорвоо дэлхийг бүрнээ тольдоно
Огоорч болшгүй дуудлагаа олж сонсоод
Оройлон босож онож унасан энэхэн хөрстдөө
Он цагийн тоосыг шилгээн шилгээн
Ороо бусгаа бүхэн арилж одод түгтэл биелнэ
Урсгал ус намуухан урссаар
Уул тал хөндийг туулах шиг
Уусаж түүнд нь би шингээд
Урт хол замыг туулан гадаад их далайд цутгах шиг
Сэрүүн салхи зөөлөн сэвэлзсээр
Салгуу алсыг зорин одох шиг
Сэрүүн салхинд би туугдаад
Сарнаас цаашлан нисэж байх шиг
Өвгөд Дээдсүүд минь икэлийн эрдүүхэн эгшиг болоод
Өчүүхэн намайг тойрон эргэлдэн биелнэ
Өөд уруугүй тойрон биелэхдээ
Өвгөдтэйгээ би нэгэн цул болно
Надаас өмнө байсан бүхэн
Намайг тойрон эргэлдэн биелнэ
Намайг тойрон эргэлдэн биелэхдээ
Нарыг бас тойрон биелнэ

0 сэтгэгдэл:

Kommentar veröffentlichen