Breaking News
Loading...
16.04.2014

Тэнхээ мэдэн хашхиравч
Тэнгэрт тултал хашхирахгүйн учир
Хоолой мэдэн ориловч
Хорвоогийн хязгаарт хүрэхгүйн учир
Дэлбэртлээ бачимдан хашхиравч
Дэлхий намайг сонсохгүйн учир
Багалзуураа урагдтал бархиравч
Бултаар намайг сонордохгүйн учир
Зүрхнээс ундран цээжинд хурж
Зүгээр амгалан суулгахгүй буглан
Тархи толгойг эзэмдэн чарлаж
Тал бүрээс гижигдэх бүхнийг
Өөрөө өөртэйгээ хүүрнэн байж
Өөрийгөө онгичин эргүүлж байж
Бүлээн цусаа шингээн амилуулж
Бичиг болгон сийлж чимээгүй хашхирна
Утаа шиг замхруулж үнс шиг хийсгэхгүйн тулд
Уушиг зүрхээ уудлан үг болгон бичиглэнэ
Үдлээд буцах амьдралаа
Үлдэх мөртэй байлгахын тулд
Мэдэрч, үзэж, сонсож, хүртэж туулсан бүхнээ
Миний гэх түүх бүхнээ үг хэлхэн бичиглэнэ
Зүрх сэтгэлээ сонордон байж
Зүрхний цусаа шавхан байж
Намайг бусдаас ялгаруулах
Намайг бусадтай холбох бүхнийг
Сэтгэл хэмээх шүүрээр шүүрдэн байж
Сэнгэнэсэн салхи шиг үг болгон гаргана
Мэлмий юугээр нь дамжин мэдрэл юуг нь түншин
Мэнд амрыг нь айлтган бусадтай би мэндчилнэ
Энэхэн биеэ би үг болгон хувааж
Эрдэнэт номын үсэг болгон тараана
Хамаг бүхнээ үг болгоод
Хаа сайгүй тарааж дуусахад
Эцсийн ганцхан эсээ хүртэл
Эгшиг ганцхан үсэг болгоход
Сая миний түүх төгсөнө
Салах ёс хийх цаг болно
Би өөрөө бичиг болоод
Биегүй атлаа мөнхөд амьдарна
Дуу уухай минь тасалдаж цуцахгүй
Дуулим хорвоод чимээгүй хашхирсаар байна






0 сэтгэгдэл:

Kommentar veröffentlichen